درخواست عجیب پرسپولیس از باشگاه قطری از معرفی خارجی‌ها به گاریدو تا بازگشت پیروانی بازی با اسم اخباری برای ترساندن بیرانوند؟ نتیجه و ویدیو ضربات پنالتی بازی برزیل و اروگوئه| حذف در غیاب وینیسیوس دولخانی رئیس جدید هیات سوارکاری شد نتیجه بازی ترکیه و هلند+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها رقیب انگلیس شدند ویدیو ضربات پنالتی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴ نتیجه بازی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| باز هم جان به لب شدند! پخش زنده بازی هلند و ترکیه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد! نحسی میزبانی یورو برای دومین بار آلمان را گرفت همدردی استراماچونی با آلمانی‌ها: همه پنالتی شما را دیدند غیر از داور پخش زنده بازی انگلیس و سوئیس در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین طارمی و اینترمیلان از چهارشنبه جدی می‌شود
سرخط خبرها

روایت عاشقانه‌های شهدای ورزشکار | دونده‌ای در میدان شهادت

  • کد خبر: ۵۱۴۳۲
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
روایت عاشقانه‌های شهدای ورزشکار | دونده‌ای در میدان شهادت
شهید مجید نمازی از جمله افرادی بود که علاقه زیادی به ورزش به ویژه دوومیدانی داشت.
به گزارش شهرآرانیوز، شهید مجید نمازی باسخاوت بود و اهل ورزش. مادر ورزش‌ها، دوومیدانی را خوب بلد بود و تمرینات زیادی در این رشته داشت. در پرتاب دیسک هم فعالیت داشت و توانست در این ماده، بر روی سکوی مسابقات بایستد و موفقیت کسب کند.
 
در تاریخ ۱۵‌شهریور‌۱۳۴۷ دیده به جهان گشود و دوران تحصیل را با دریافت دیپلم پشت‌سر گذاشت. چهارده ساله بود که به سوی جبهه‌ها رفت و در آخرین حضورش در جبهه‌های حق علیه باطل در تاریخ سوم اردیبهشت سال‌۱۳۶۶ در عملیات فتح‌المبین در بستان به شهادت رسید.
 
مجید در طول زندگی سعی در کمک و یاری‌رساندن به افراد دیگر داشت. پدرش می‌گوید: به یاد دارم پیرمردی تعریف می‌کرد حاصل تلاش و زحمت یک سال کار خود را در صحرا و مزرعه که مقداری گندم بود، آماده حمل به شهر کرد و در انتظار کسی به سر می‌برم که به یاری‌ام بشتابد که شهید از راه رسید و پس از احوال‌پرسی با چهره‌ای گشاده‌رو و مسرور، تمامی محصول به‌دست‌آمده را با وسیله‌ای نقلیه که به‌همراه داشت، به محل مربوط حمل کرد. در دوره نوجوانی و جوانی مجید را می‌توانستید در محافل قرآنی و مذهبی پیدا کنید. مجید عاشق جبهه و حضور در عملیات بود و هر زمان که به مرخصی می‌آمد، تمامی دوستان و خویشان را به رفتن به جبهه و نبرد تشویق می‌کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->